Καλέστε με στο SKYPE

Γ. Παπανδρέου 17 - Ηράκλειο, t: 2811 113681 - 6946253300

Μυλωνογιάννη 23 - Χανιά , t: 2821 1117046974394497

●Αναλογίσου όλους τους παράγοντες που σου προκαλούν το άγχος.
Βρές τις συγκεκριμένες πηγές του stress. Αναρωτήσου τι είναι αυτό σου προκαλεί το άγχος και

πως μπορείς να το αλλάξεις για να μην σε επηρεάζει τις ώρες που απασχολείσαι.
●Οργάνωσε το πρόγραμμά σου
Προσπάθησε να βάλεις ένα χρονοδιάγραμμα. Μέσα σε μία ατζέντα κατέγραψε το εβδομαδιαίο πρόγραμμά σου, τις ώρες που πρέπει να αφιερώσεις για τις υποχρεώσεις σου και το χρονικό διάστημα που απαιτούν ώστε να επιτευχθούν. Σημείωσε την πρόοδο της δουλειάς σου, αξιολόγησε τους στόχους σου, δες τι δεν πήγε καλά, ώστε να μην επαναληφθεί την επόμενη φορά.
●Ξεκούραση και ύπνος
Θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις από τον υπερβολικό φόρτο εργασίας. Προσπάθησε να έχεις ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου και απέφευγε τα ξενύχτια τις καθημερινές τουλάχιστον μέρες της εβδομάδας. Τα σαββατοκύριακα αναπλήρωσε το χαμένο ύπνο της εβδομάδας.
●Ισορροπημένη διατροφή
Πρόσεξε το φαγητό σου. Η σωστή διατροφή βοηθάει στην αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της δουλειάς σου. Απέφευγε να τρως σάντουιτς και να πίνεις πολλούς καφέδες επειδή δεν προλαβαίνεις να φας κάτι άλλο. Προετοίμασε το ταπεράκι σου από το προηγούμενο βράδυ και έχε πάντα στην τσέπη σου ένα φρούτο.
● Έκφρασε τους φόβους και τις ανησυχίες σου
Μοιράσου όλα αυτά που σε προβληματίζουν με τους συναδέλφους σου. Ίσως και αυτοί να βιώνουν την ίδια κατάσταση με εσένα και ίσως να μπορείτε να το αντιμετωπίσετε ομαδικά.
●Μην φοβάσαι να διεκδικήσεις τα δικαιώματά σου
Συζήτησε τις ανησυχίες σου και αυτά που δυσκολεύουν την καθημερινότητα της δουλειάς σου με τον προϊστάμενο σου. Ζήτα του να μειώσει το φόρτο εργασίας σου. Αν αυτό είναι αδύνατον να γίνει από την πλευρά ή από την δική σου για κάποιο λόγο(πχ οικονομικό), πάρε τουλάχιστον για λίγες μέρες άδεια και αξιοποίησε τες σε κάποιο ταξίδι για να χαλαρώσεις
●Τακτοποίησε το γραφείο σου /άλλαξε την αισθητική του γραφείου
Στο γραφείο σου περνάς τον περισσότερο χρόνο της ημέρας σου, φρόντισε λοιπόν να είναι όμορφο. Διακόσμησέ το σύμφωνα με τα γούστα σου και φτιάξε ένα κολάζ από φωτογραφίες αγαπημένων προσώπων που θα βλέπεις και θα ξεχνιέσαι όταν το άγχος σε κυριεύει.
● Αξιοποίησε τον ελεύθερο σου χρόνο σε κάποια δραστηριότητα
Για να μειώσεις το άγχος πρέπει μετά τη δουλειά να βρίσκεις μέσα στην εβδομάδα ελεύθερο χρόνο να ασχοληθείς με κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις όμορφα και χαλαρά. Όπως η γυμναστική, τα μαθήματα χορού ή το τζόκινγκ.
●Κάνε διάλλειμα
Ανά τακτικά χρονικά διαστήματα αφιέρωσε τον χρόνο σου σε κάτι άλλο από αυτό που απασχόλησε. Κάνε ένα διάλλειμα ακόμη και αν αυτό είναι μόνο για 5 λεπτά.

● Το εργασιακό άγχος δεν αποτελεί άλυτο πρόβλημα
Το κυριότερο είναι να κατανοήσεις ότι το εργασιακό stress, αντιμετωπίζεται και επιδέχεται βελτίωση, αν ακολουθηθούν οι σωστές διαδικασίες με τον σωστό τρόπο. Αρκεί ο τρόπος που προσπαθείς να το βελτιώσεις την κατάσταση να γίνεται με σταθερά βήματα, με ήπιο και ήρεμο τρόπο και όχι με ένταση, ώστε να προκαλούν αντιδράσεις. Ίσως, η μεγαλύτερη δυσκολία του εργαζόμενου είναι η προβολή όλων των δυσκολιών στους άλλους και η ηττοπαθής στάση του 'δεν γίνεται τίποτα', η οποία στέκεται εμπόδιο στις ικανότητές του για ευστροφία, καλή αντιμετώπιση των κρίσεων, εργατικότητα και φιλοτιμία. Πιθανότητα να χρειάζεται και η βοήθεια κάποιου ειδικού είτε ατομικά είτε με παρακολούθηση ανάλογων σεμιναρίων, που θα τον βοηθήσουν να αποβάλεις το εργασιακό σου άγχος.

Καργάκης Εμμανουήλ

Ο Καργάκης Εμμανουήλ και οι συνεργάτες του εργάζονται στα γραφεία τους σε Ηράκλειο & Χανιά Κρήτης, παρέχοντας Γνωστική Συμπεριφορική  Ψυχοθεραπεία και Συμβουλευτική εφήβων και ενηλίκων. 

 

Επικοινωνία

Γ. Παπανδρέου 17, Ηράκλειο
    2811113681, 6946253300
 
Μυλωνογιάννη 23, Χανιά
    2821111704, 6974394497

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

9.00 am to 9.00 pm

Lat: 35.331749 | Long: 25.138443

banner